* Foto * Interiør * Hobby * Mat *

fredag 16. april 2010

Selvplukk

Jeg føler at det blir mange "så deilig med vår"-innlegg på bloggen min nå, men det er noe som skjer med energien og humøret om dagen altså! Det er utrolig hva sol og blomster kan gjøre for sinnet.
Finnes det egentlig noe koseligere enn å plukke blomster i sin egen hage?

Det er bare krokus foreløpig, men nå kommer snart tulipanene!



Jeg er ikke noe god på blomster, noe som kan ha sammenheng med at jeg glemmer å vanne selvsagt, men utrolig nok har jeg hatt denne eføyen et par uker nå! Og den er like grønn. 

I ett av vinduene mine er det sol nesten hele dagen, og der er det ikke mye som overlever. Derfor kjører jeg plastikk her:-)

* * *

Mini har også våknet til liv, fra å sove ca 18 timer om dagen, til å nesten ikke være inne!
 Mini og bestevennen Tarzan, som bor i nabohuset, elsker å leke sammen.
(Klikk for større bilde)

     


I helgen skal jeg ha niesa mi, Helena på to år, på overnattingsbesøk. Det er stas, og vi skal nok kose oss masse!

Ønsker deg en riktig god helg!

*-* Jeanette Bækkevold *-*

4 kommentarer:

  1. Så utrolig fine bilder.. ja, jeg har også tenkt det om bloggen og vår.. jeg tror alle innleggene har nevnt vår den siste måneden.. og igår sluddet det.. fysj!

    Tusen takk for utrolig fin hislen på bloggen min!

    Nyt helgen! klem

    SvarSlett
  2. hei hei!
    Våren fortjener at vi skriver om den! Her er våre litt treg :) enda masse snø i hagen og blomster er det bare å lengte etter
    ... men snart er det vår ut :)

    SvarSlett
  3. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  4. Så deilig med vår innlegg kan det aldri bli for mange av - så bare skriv i veg du ;o)
    Før vi vet ordet av det er det høst igjen, så nå skal vi bare nyte denne fantastiske årstiden og håpe vulkanen på Island roer seg så asken ikke ødelegger sommeren -

    ha en flott ny uke!!!

    SvarSlett