* Foto * Interiør * Hobby * Mat *

torsdag 15. april 2010

Nå er det ikke lenge til!

Å, så herlig det er med vår! Og tenk at det ikke er lenge til vi kan sitte ute.
Disse bildene som jeg tok i hagen i fjor, får meg ihvertfall til å lengte etter grilling og rosevin:-)

Hvis du ser nøye etter, kan du skimte støvsugeren og diverse matrialer inne i stua.
Vi var akkurat ferdig med gulvlegging, og hadde ikke møbler enda på denne tiden i fjor, så da var det deilig å kunne være ute!

Mmm, blåskjell på grillen, det gleder jeg meg til!

*-* Jeanette Bækkevold *-*

3 kommentarer:

  1. MMM Brings back memories :) Du er en fabelaktig kokk :)

    SvarSlett
  2. Er det ikke godt å ha noe å glede seg til!!
    Vitner om et nydelig stykke måltid det der, det der så hyggelig!!
    Morsomt med støvsugeren som statist :)) *smil*
    Og du strålende menneske, You made my day!!!
    Vet du jeg ble så glad for din kommentar :))
    Ja nå smiler jeg langt inn i neste uke - så tusen hjertelig takk skal du ha snille du!!
    Ha en strålende helg Jeanette!
    klem Lokki

    SvarSlett