* Foto * Interiør * Hobby * Mat *

mandag 29. november 2010

Julegavetips til den som har alt!

Endelig er den her, årets kalender fra Dyrebeskyttelsen Oslo og Akershus.
For syvende året på rad har jeg tatt bilder av dyr som har vært innom Dyrebeskyttelsens hjelpesenter.
Jeg elsker å fotografere dyr, både fordi det ligger mitt hjerte nær og fordi det er ganske utfordrende!

Kalenderen er en perfekt julepresang til den som har alt.
All inntekt går til Dyrebeskyttelsen Oslo og Akershus.
Kjøp den og andre fine produkter HER.





*-* Jeanette Bækkevold *-*

4 kommentarer:

  1. Hei! Så flotte bilder! Og til ei kjempegod sak! Eg har tatt så masse bilder av dyr i husa eg har besøkt i det siste, og det er jammen ikkje lett! Du ser ut til å vere ein mester i det! Klarte faktisk å få hund og barn til å sjå inn i linsa samtidig på laurdag! :) Så fornøgd!

    Nyt kvelden!
    Klem E :)

    SvarSlett
  2. Kjempefin kalender! Skal tipse andre :-) Go førjulstid! Signe

    SvarSlett
  3. For et supert tips! Herlige bilder!!! Tnx:)

    Hanne:)

    SvarSlett
  4. Jeg er så glad hver gang noen tenker og gjør bra ting for dyr som ikke kan prate sin sak selv og er oss prisgitt. Kalender skal jeg informere om, det er helt sikkert. Jeg liker bloggen din også, mange fine bilder! Hilsen på en tirsdag

    SvarSlett