* Foto * Interiør * Hobby * Mat *

torsdag 3. februar 2011

Awards

Jammen har jeg ikke fått TO awards den siste uka! Det er slettes ikke verst:-)
Det er faktisk mine første to, begge følges av en utfordring i form av spørsmål.
Nå har det seg sånn at jeg ELSKER å svare på spørsmål/quiz/fylle ut spørreskjema etc. Det er faktisk helt sant! Det er en fetisj av noe slag, tror jeg. (Skjemautfyllingsfetisj? Finnes det? I såfall har jeg det.)
Uansett, here goes:


Den første fikk jeg av Mitt krypinn. (Tusen takk!)
Med den fulgte 7 spørsmål:

Ta opp nærmeste bok, slå opp på side 18 og let fram linje 4- hva står det der?
Siden jeg sitter på hjemmekontoret mitt, der jeg også har bibliotek, kan jeg velge og vrake i bøker. Jeg velger meg favorittboka fra jeg var liten: Lotta fra bråkmakergata, av Astrid Lindgren. Den måtte min bestemor lese for meg på senga, om igjen og om igjen. Og nåde henne om hun leste feil! Jeg kunne boka utenat:-)
På side 18, linje 4 står det: Så tok hun saksa og klippet av det ene ermet.
Hva var det siste du så på tv?
Nyhetene på TV2.
Bortsett fra datamaskinen- hva hører du nå?
Jeg hører på radio på kontoret, dessuten er min min mann hjemme og driver med kontorarbeid, så jeg hører han snakker i telefonen oppe på kjøkkenet.
Når var du sist ute og hva gjorde du da?
Det var i går, da gikk jeg på posten for å hente det nye berberpleddet mitt:-) (Hurra!)
Hva har du på deg nå?
Jeg har lyst til å si noe stilig og fint, men sannheten er at jeg kan gå i hva som helst, i og med at jeg sitter på hjemmekontor:-) Derfor: Jobbebukse, svær hettegenser og rosa ullsokker.

Hva var den siste filmen du så?
Jeg er skikkelig dårlig på film. Har ikke tålmodighet! Den må gripe meg veldig for at jeg skal orke å sitte stille så lenge filme varer. Som oftest begynner jeg med andre ting samtidig. Det skjedde også sist, da satt min mann på en DVD fra Varg Veum-serien, husker ikke hvilken. (Noe med engel.)
Skulle du kunne overveie å flytte til utlandet?
Ja vi har familie i Australia, så det måtte nok blitt dit i tilfelle. Godt og varmt ihvertfall, og jeg elsker varme!


Awarden skal sendes videre til 7 stk. Jeg sender den til noen fine bloggere som har fulgt meg en stund og er flinke til å legge igjen søte kommentarer til meg:
Hellohello baby, All of Irina, Draumesidene, Englekyss, Lev livet lett, Jeanette Jess-1 og Hasigamas univers.



* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

Award nr. 2 fikk jeg av At home with Nina.
Takk!
Med denne awarden skal jeg fortelle om tre ting jeg liker. Siden dette er en award fra en interiørblogger til en annen. velger jeg å fokusere på interiør.

1. Mitt nye, vakre berberpledd.
2. Marrokansinspirerte skillevegger.
3. Fabrikklamper.

Awarden går videre til tre stk: My home is my castle, Sukkertøy for øyet og Gårdsliv på søndre disen.

Jeg vil benytte anledningen til å takke alle som leser bloggen min, og spesiellt til dere som legger igjen søte kommentarer! En hektisk hverdag gjør at jeg ikke rekker å svare alle, men det betyr ikke at jeg ikke setter pris på dere:-)
TAKK!

9 kommentarer:

  1. Tusen takk! Skal ta denne! Ligg i senga, men klarer å stå sjølv i dag.

    God klem!
    E

    SvarSlett
  2. Gratulerer med fine awards Jeanette, disse fortjener du ! :) Titter alltid innom innleggene dine, men har ikke alltid tid til å legge igjen spor. Men finner mye fin inspirasjon her inne hos deg. ;)

    Ønsker deg en nydelig dag videre ! ♥

    Klem Anette :)

    SvarSlett
  3. Gratulerer med velfortjente awarder, det er alltid en glede å besøke bloggen din :) *♥*

    SvarSlett
  4. Heia! Så artig at du tok utfordringen! Ha en fin ettermiddag!

    SvarSlett
  5. WOW! Så fantastisk hyggelig!! Tusen takk! <3

    Så morsom award. Den tror jeg at jeg må ta med en gang, siden jeg nå står ved kjøkkenbenken og multitasker. (Blogger og lager middag).

    Elsker Berberteppet ditt, husker at du nevnte det tidligere :)

    SvarSlett
  6. Tusen takk for award! Det var hyggelig, jeg skal ta den til helga!
    Og du, jeg er USANNSYNLIG MISUNNELIG PÅ BERBERTEPPET ditt!!!!! Har ønsket meg et i åresvis, men koster litt for mye... men til høsten skal jeg til marokko og DA..... da SKAL jeg kjøpe meg et!
    Ha en flott kveld, og igjen takk for award!
    Klem
    Lise

    SvarSlett
  7. Hei!
    Ja klart jeg tok utfordringen! Kjempestas - tusen takk!!!
    Og for et flott teppe! Har aldri sett sånt før. Men det ligger i knivskarp konkurranse med fellen min :-) Kanskje noe å unne seg til en 40 (39) - års presang til seg selv!?!!!
    Skal kose meg når fredagskvelden (snart) kommer, ja :-) Du også håper jeg!
    Cathrine

    SvarSlett
  8. En fin blogg fortjener awarder vettu :))
    Så koslig at du likte tingene i bloggen min :)) hehe...måtte nesten le litt av kommentaren din :))

    Men hit kommer jeg tilbake, bare så du vet det :))

    klem

    SvarSlett
  9. Kjære snille du - Gratulerer med to flotte awarder!!
    Tusen takk for at du også deler med meg!!
    Jeg tar den med i neste innlegg :))
    Og vet du nå ser jeg du har bursdag imorgen JIPPI - HURRA OG GRATULERER!! og GiveAway - ja farer opp til den kommentarklammen nå..."snakkes"... :))
    Varm klem fra Lokki

    SvarSlett