* Foto * Interiør * Hobby * Mat *

tirsdag 17. juli 2012

Finn.no-lykke!

Må bare dele mitt siste Finn.no-kupp med dere interiørinteresserte der ute!
Jeg surfer jevnlig "gis bort"-seksjonen på finn.no, og i går hadde jeg virkelig flaks, da dette nydelige skjermbrettet ble lagt ut. Og det like ved der jeg bor! Jeg kastet meg i bilen og rakk frem først. Lykke!
Jeg bare E L S K  E R den nettsiden!
Hvor jeg skal ha den aner jeg ikke enda, men det finner jeg nok ut av. Jeg har allerede ett som sengegavl, dette havner nok i stua, tror jeg.
Ha en fortsatt strålende dag!

*-* Jeanette Bækkevold *-*

11 kommentarer:

  1. Herligheten, er det mulig??!!
    I allefall kjempefint:-)
    K

    SvarSlett
  2. Så heldig!
    Jeg titter også på finn i ny og ned men jeg er ikke så heldig ;)
    God sommer videre!

    SvarSlett
  3. Hei!!!
    Så utrolig heldig du var da!!!!
    Det er jo kjempelekkert!!!!
    Ha en fin kveld!

    Klem fra Anne-Marit

    SvarSlett
  4. Ja da var du jammen heldig :)
    Har selv makent og har det bak tv`n som står litt ut i rommet ;)
    Ha en fin sommer videre :)

    SvarSlett
  5. Så heldig du har vært da :-). Litt flaks skal man ha i livet :-).

    SvarSlett
  6. Wow det får man si er finn.no flaks! Så gøy å komme over slike skatter som attpåtil er i nærheten:)

    SvarSlett
  7. Wow, er det mulig! Så utrolig heldig!! :)

    SvarSlett
  8. Du er vel ikke interessert i å selge? :)
    Har lett etter et akkurat sånt et en stund nå, men nytt koster det jo mange tusen kroner.

    SvarSlett
  9. Ååå, heldige du, det var superfint.

    SvarSlett
  10. DET var fint! Også på gis bort a gitt.. Finn.no er en flott plass på mange måter :)

    SvarSlett
  11. Herlig flax du hadde der kan man si!
    Fortsatt god sommer!

    SvarSlett